آموزش ورود به سی پنل cPanel

امروز با آموزش ورود به سی‌پنل cPanel به زبان ساده در خدمتتون هستیم. سی‌پنل یک برنامه مدیریت هاست یا میزبان می‌باشد. در گام اول بصورت بسیار ساده بعد از نام سایتتون در بالای صفحه مرورگرتون گزینه سی پنل رو وارد نمایید بصورت زیر Yoursite/cpanel و یا بعد از نام سایتتان دونقطه گذاشته و عدد ۲۰۸۳ را تایپ کنید به این صورت Yoursite:2083 تا صفحه ذیل برایتان باز ‌شود که با وارد کردن نام کاربری Username و پسورد Password و زدن کلید Log in می‌توانید به سادگی وارد سی پنل خود بشوید. نام کاربری و پسورد را باید از منبعی که هاست رو برای شما فراهم کرده، بگیرید.

آموزش cPanel

بعضی اوقات ممکن است که وقتی می‌خواهید سی پنل رو باز کنید با این پیغام مواجه بشید که صفحه مورد نظر امن نیست، مانند عکس پایین. جای هیچگونه نگرانی نیست ابتدا گزینه ADVANCED که روی عکس مشخص شده را می‌زنید.

آموزش cPanel

بعد در قسمت گزینه … Proceed to را مطابق عکس انتخاب می‌کنید و خواهید دید که به صفحه لاگین سی پنل که در بالا گفتیم وارد می‌شوید.

آموزش cPanel

گروه توسعه فناوری وب ایران موفقیت روزافزون شما را آرزومند است.

(مقالات آموزشی)

6 دیدگاه برای «آموزش ورود به سی پنل cPanel»

  • 2019-05-26

    سلام اموزش ورود به دایرکت ادمین رو هم دارید؟
    من تازه cpanel رو عوض کردم از دایرکت استفاده میکنم بلد نیستم چطور واردش شم.

    پاسخ دادن
    • 2019-05-29

      با سلام متاسفانه آموزش ورود به دایرکت ادمین رو روی سایت نداریم. ولی برای اطلاع شما دوست عزیز میتونم بگم برای ورود به دایرکت ادمین یا باید بعد از اسم سایت پورت مورد نظر که یک عدد معمولا ۴ رقمی میباشد رو بصورت زیر وارد کنید yoursite.com:port یا از آدرسی که برای ورود ادمین مشخص شده برید که هر دو راه رو باید از جایی که هاستتون رو تهیه کردید بپرسید.
      موفق پیروز باشید

    • 2019-03-16

      خواهش میکنم …

  • 2019-01-24

    با سلام خدمت شما دوست بزرگوار
    ضمن تشکر و قدردانی بابت مقالات خوب ومفیدی که درسایتتان برای عموم به اشتراک گذاشته اید. آموزش های شما به دلیل استفاده از تصاویر، مابین متون بسیار موثر واقع شده است.
    اما نکته ای که حائز اهمیت میباشد این است که، نیمی از کاربران به دنبال فیلم های آموزشی هستند چون برای برخی خواندن مقالات بسیار دشوار است.
    موضوع آموزشی ای که میتواند جذاب وهمچنین کاربران زیادی جذب کند، سئو میباشد. برخی از کاربران مشتاق هستند دراین زمینه فیلم های آموزشی تماشا کنند که بنده به شما پیشنهاد میکنم با انتشار فیلم آموزش سئو به بیزینس خود رونق دهید و کابران زیادی را نیز جذب کنید.
    به امید موفقیت های روز افزون شما دوست گرامی
    سپاس

    پاسخ دادن
    • 2019-01-27

      ممنون از مشارکت شما در سایت ما
      حرف شما بسیار متین و دقیق هست امروزه سئو سایت طرفداران بی شماری در جهان و ایران پیدا کرده است. ویدئو مارکتینگ و محتوای ویدئویی نیز بین خوانندگان اینترنتی با سرعت زیادی در حال رشد است. گروه ما نیز به این امر واقف است ولی به علت چند پروژه سنگین متاسفانه تولید محتوای ما با سرعت کمی پیشرفت کرده که ایشالا در ماه های آتی تولید محتوای ما مخصوصا محتوای ویدئویی سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *